Acél
















Fontos információk
Fontos Információk

Hogyan zajlik a vásárlás a DODO HOME-nál?

Írtunk egy részletes útmutatót az online bútorvásárlás minden trükkjéről és buktatójáról, amit 

1. Megrendelés elküldése

Nézz szét, és válogass kedvedre! Válassz kategóriát a fenti menüben, majd használd a szűrőt, hogy megtaláld, amit keresel. A menüben, a kosár mellett található nagyítóval kereshetsz is a termékek között.

Ha kiválasztottad kedvenceidet, akkor helyezd őket a kosárba, add meg adataidat és küldd el megrendelésedet. A webshopunk a kosárba rakott termékek összsúlya alapján automatikusan kiválasztja neked az elérhető szállítási módokat.

A megrendelésed beérkezéséről küldünk egy automatikus visszaigazoló levelet. A megrendelés és a visszaigazoló email ajánlatkérésnek minősül.

2. Várható szállítási idő

A raktáron lévő termékeinket viszont 1-3 munkanap alatt kézhez veheted, SOS kiszállítással pedig akár már a rendelés napján megkaphatod!

Termékeinket sok esetben külföldi beszállítóktól és gyártóktól, megrendelésre hozzuk. Ilyenkor a várható szállítási idő általában 2-4 hét. Készlethiányps, gyártás alatt lévő termékek esetén ez több is lehet. Minden esetben, amikor feldolgozzuk a megrendelésedet egyeztetünk beszállítóinkkal a várható szállítási időről. Erről (és az esetleges változásokról) folyamatosan tájékoztatunk téged! 

A megrendelésedet hétfőtől-péntekig 9-16 óra között személyesen is átveheted raktárunknál

3. Fizetés és számlázás

Ezután felhívunk telefonon és megbeszéljük a részleteket. Tájékoztatunk a várható szállítási időről, pontosítjuk a számlázási adatokat és a fizetési feltételeket. Amikor mindent megbeszéltünk, emailben visszaigazoljuk a megrendelésedet és a megbeszélt szállítási időt.

Ha 200.000 Ft felett rendeltél, akkor a vételárat bankkártyával vagy banki átutalással tudod kifizetni. Erről az összegről e-számlát állítunk ki, melyet az email címedre elküldünk. Ezután írásban visszaigazoljuk a megrendelésed.

4. Házhozszállítás

Mi megszervezzük a bútorod biztonságos hazaszállítását, melyet logisztikai központunkban helyezünk el. Ezután a termékek mérete, súlya alapján saját autóflottánkkal, futárszolgálattal vagy szállítmányozóval juttatjuk el hozzád, amelyről emailben és sms-ben is értesít a kiszállítást végző cég.

Amennyiben az utánvétes fizetési módot választottad (max. 200.000 Ft-ig), akkor a csomag átvételekor készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a futárnál.

20.000 Ft feletti megrendelés esetén az alap kiszállítás mindig ingyenes!

5. Boldogság

Amikor kibontod a csomagot elámulsz, hogy tényleg minden pontosan olyan jól néz ki, mint a képeken. Elégedetten hátradőlsz a kanapédon és gyönyörködsz az újjávarázsolt otthonodban. :)

Rendelés után

Még vársz a termékre? Vagy van egy szabad estéd otthon? Kuckózz be az új kanapédra és nézz szét a DODO Lakberendezés Blogon, ahol megtanítunk a lakberendezés alapszabályaira és elhozzuk neked a legújabb trendeket és stílusokat!

A vásárlás befejeztével szeretnénk, ha megosztanád velünk a véleményed! A Facebook oldalunkon vagy emailben is szívesen várjuk visszajelzésedet! A véleményírók között időnként sorsolásokat rendezünk, ahol értékes nyereményeket nyerhetsz!

Kattints ide, és iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy élvezhesd a zártkörű kedvezményeinket! Az akciókon túl érdekes cikkekkel is találkozhatsz a lakberendezés és a design világából.

Nem vagy elégedett a rendeléseddel?

Ha valamiért mégsem tetszene, amit rendeltél, akkor se aggódj! Termékeinkre 15 napos elállási jogot biztosítunk az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak szerint. Az elállási jog magánszemély vásárlóink esetén érvényesíthető, azaz csak szakmai vagy gazdasági tevékenységen kívül eső célból szerződést kötő természetes személyekre vonatkozik.

Fizetési módok

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkban az 200.000 Ft alatti megrendelésedet bankkártyával, banki átutalással, vagy utánvéttel fizetheted ki.

Az 200.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a bankkártyás fizetés és a banki átutalás választható. Ilyenkor a vételárat előre, a rendelés megerősítésekor szükséges kifizetni. Erről elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

Bisnode A minősítés

Bisnode "A" minősítéssel rendelkező, kiemelten megbízható vállalkozás!

Utánvétel

Az utánvételes fizetési módot csak 200.000 Ft alatti megrendeléseknél választhatod. Ebben az esetben csak a kiszállításkor, a futárnál kell fizetned készpénzzel vagy bankkártyával. A számlát a kiszállítást megelőzően, elektronikus úton kapod meg a rendelésnél megadott email címedre.

Bankkártyás fizetés (Barion)

Válaszd a legegyszerűbb és leggyorsabb bankkártyás fizetést a Barion rendszerén keresztül. Bankkártya adataidat biztonságosan megadhatod a Barion fizetési felületén és akár Barion tárcáddal is fizethetsz. Adataidat nem kapjuk meg és nem tároljuk, csak egy visszaigazolást kapunk a fizetés sikerességéről. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

Barion, Visa, MasterCard, Amex

Banki átutalás

Átutalással a rendelés megerősítése és a szállítási határidők visszaigazolása után tudsz fizetni. Elektronikus számlát állítunk ki a Billingo rendszerével, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

TIPP: Olvasd le a Billingo-s számlánkon szereplő QR kódot a bankod telefonos applikációjával, majd hagyd jóvá az átutalást! Így az adatok begépelése nélkül, biztosan a jó számlára utalhatsz!

Az átutaláshoz szükséges adatok

Kedvezményezett neve: DODO HOME Kft.
Bankszámlaszám: 12010240-01682398-00100000
Bank: Raiffeisen Bank Zrt.
Deviza: Forint
Közlemény: DODOXXXX (rendelés száma pl. DODO1234)

Házhozszállítás

Mikor és hogyan kapom meg a rendelésemet?

Szállítási idő

A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk Magyarországra. A várható szállítási időt a termék aloldalán láthatod.

A szállítási idő raktáron lévő termékeinknél alapból 1-3 munkanap, Villámgyors kiszállítással pedig akár aznap este átveheted a terméket. A rendelésre érkező termékeknél általában 2-6 hét. Ez elsősorban a partnerünknél elérhető készlettől, másodsorban pedig attól függ, hogy mikor érkezik a következő szállítmányunk.

Amennyiben a termék aloldalán nem látsz várható szállítási időt, akkor kérlek, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal! Ilyenkor általában készlethiány van partnerünknél és hosszabb szállítási idő várható.

Miután megérkezett