Általános Szerződési Feltételek

PREAMBULUM

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a DODO HOME Kft, (székhely: 3043 Egyházasdengeleg, Rákóczi út 40., cgj.: 12-09-008960, adószám: 24979762-2-12., képviseli: Vitvera Gábor ügyvezető)(a továbbiakban: Üzemeltető) üzemeltetésében működő „DODO HOME” (www.dodo.hu) lakberendezési webáruáz  feltételeire, szabályaira, a részes felek és az Üzemeltető jogaira és kötelezettségeire vonatkozó és alkalmazandó alapvető rendelkezéseket.

Üzemeltető adatai:

Üzemeltető neve: DODO HOME Kft

Székhely: 3043 Egyházasdengeleg, Rákóczi út 40.

Adószám: 24979762-2-12

Közösségi adószám: HU24979762

Cégjegyzékszám: 12-09-008960

Képviselő: Vitvera Gábor, ügyvezető

Bankszámlaszám: MKB 10300002-10621156-49020010

Kapcsolat:

E-mail cím: hello@dodo.hu

Telefonszám: +36-30-52-62-881        

Raktár, visszaküldési cím:

Amennyiben visszaküldené a megrendelt terméket, akkor először minden esetben jelezze felénk a hello@dodo.hu ügyfélszolgálati email címen!

A munkatársainkkal történt egyeztetés után erre címre küldheti vissza a terméket postai csomagként vagy futárszolgálattal:

 

Címzett neve: DODO HOME Kft.

Visszaküldési cím: 1116 Budapest Fehérvári út 202. 3.épület

Telefonszám: 06702290708

Email cím: hello@dodo.hu

 

A SZOLGÁLTATÁS

Cégünk lakberendezési termékek, bútorok, lámpák, és dekorációs tárgyak kis- és nagykereskedelmével foglalkozik. Termékeinket a www.dodo.hu weboldalon keresztül, távértékesítéssel értékesítjük. A termékeinket külföldi, Nyugat Európai gyártóktól, nagykereskedőktől, minden esetben a Vevő rendelése alapján szerezzük be, vagy gyártatjuk egyedileg.

A rendelését a raktárunkba való beérkezés után futárszolgálattal vagy teherfuvarral juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre.

MEGRENDELÉSEK MENETE

Megrendelését a www.dodo.hu weboldalon keresztül adhatja le. Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket és helyezze a kosárba. Adja meg elérhetőségeit, szállítási és számlázási adatait, majd válasszon szállítási módot és fizetési módot. Ezután küldje el számunkra rendelését. A megrendelés elküldése önmagában nem minősül szerződéskötésnek.

A weboldalon szereplő információk és szállítási idők minden esetben tájékoztató jellegűek, melyek a gyakorlatban a beszállító által biztosított adatok alapján kerültek feltöltésre. A szállítási idő pedig az aktuálisan elérhető készletétől és a szállítási ciklusoktól függenek. A megrendelés elküldése után munkatársaink felveszik a kapcsolatot a beszállítóinkkal, majd tájékoztatják Önt a várható szállítási időről. Amennyiben Ön elfogadja a várható szállítási időket munkatársaink visszaigazolják a rendelést. A rendelés visszaigazolása bizonyos esetekben csak előleg fizetéséhez, vagy egyedi gyártású termékek esetén a teljes vételár megfizetéséhez kötött.

Amennyiben a várható szállítási idők nem elfogadhatóak Ön számára, kérésére töröljük megrendelését. Ebben az esetben az esetlegesen kifizetett előleget 8 munkanapon belül hiánytalanul visszautaljuk Önnek.

Fenntartjuk a jogot, hogy az alábbi esetekben egyoldalúan elálljunk a rendelésének visszaigazolásától és teljesítésétől:

  • A megrendelt termék kifutott és már nem kapható beszállítóinknál
  • Az előlegfizetés nem történik meg a díjbekérőn szereplő határidőig
  • Munkatársaink nem tudják felvenni Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken és nem tudják visszaigazolni megrendelését
  • Vis Maior esetekben (pl. elemi kár, szállítás meghiúsulása stb.)

Amikor visszaigazoltuk megrendelését megkezdjük a kiválasztott termékek beszerzését beszállítóinktól. A várható szállítási időt a visszaigazoló email minden esetben tartalmazza.

A megrendelés elküldése a Vevő részéről ajánlattételnek minősül. A Vevő és az Üzemeltető közötti elektronikus szerződés létrejöttnek feltétele, hogy cégünk visszaigazolja megrendelését.

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A weboldalunkon szereplő árak minden esetben bruttó kiskereskedelmi árak.

A termékek árai a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költséget a termékek kosárba helyezése után, a rendelés elküldését megelőzően, a kosár oldalon lehet megtekinteni. A Vevő a szállítási költségről a megrendelés elküldése előtt a weboldalon tájékoztatást kap, melyet a megrendeléssel egyidejűleg elfogad.

Cégünk időszakosan árkedvezményt biztosíthat termékeink árából. Amennyiben általános leárazásról van szó, akkor kedvezményes árát a egyértelműen jelöljük a termék adatlapján. Amennyiben viszont az árkedvezmény kupon beváltásához kötött (pl.: zártkörű kedvezmények), akkor a kedvezményes ár a rendelési folyamat során, a kuponkód megadását követően válik láthatóvá.

A megrendelés elküldése után munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztetik a fizetés részleteit.

50.000 Ft-ot nem meghaladó rendelések esetén lehetősége van az utólagos, utánvétes fizetési mód kiválasztására.

50.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén cégünk előleget kérhet, melyet a díjbekérőn szereplő fizetési határidőn belül, átutalással egyenlíthet ki. A rendelés leadásakor bankkártyával is fizethet az OTP Simple felületén keresztül, illetve akár Bitcoinnal is fizethet a BitPay rendszerén keresztül. A megrendelést az előleg határidőre történő beérkezésének hiányában törölhetjük!

FIZETÉSI MÓDOK

Cégünk az alábbi fizetési módokat biztosítja Vevőinek:

Banki átutalás

Fizessen banki átutalással cégünk bankszámlájára. A közlemény mezőben ne felejtse el megadni a megrendelés azonosítószámát!

Kedvezményezett neve: DODO HOME Kft

Bankszámlaszám: 10300002-10621156-49020010

Bank: MKB

Deviza: Forint

Közlemény: DODO_XXXX (pl. DODO_1054)

Utánvétel

Bruttó 50.000 Ft-ot nem meghaladó rendelések esetén lehetősége van az utánvétes fizetési mód kiválasztására. Ebben az esetben a rendelést a futárnál tudja fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

Bankkártyás fizetés

Fizessen a rendelés feladásakor bankkártyával az OTP Simple fizetési felületén keresztül. Bankkártyás fizetési mód választása esetén a rendelés véglegesítése után átirányítjuk az OTP Bank fizetési felületére, ahol a kártyaadatok megadásával fizethet.

Bankkártyás fizetés az OTP Bank titkosított felületen történik. Adatait semmilyen körülmények között nem tároljuk, csak egy visszaigazolást kapunk a fizetés sikerességéről vagy esetleges meghiúsulásáról. Adatait az Adatkezelési Szabályzatban leírtak szerint továbbítjuk az OTP Mobil Kft részére. Az adattovábbítás célja a Vásárlók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Bitcoin

Weboldalunkon Bitcoinnal is fizethetsz a BitPay rendszerét használva. A BitPay automatikusan átszámolja a Forintban rögzített árakat Bitcoinra az aktuális árfolyamon. Ezután egyszerűen fizethetsz a Bitcoin pénztárcád segítségével. A részletes, angol nyelvű videó útmutatót itt éred el.

SZÁLLÍTÁS

A szállítási díjat a rendelés elküldését megelőzően, a kosárnál láthatja. Cégünk bruttó 500.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes kiszállítást biztosít!

Rendelését Magyarországon jól ismert, megbízható futárszolgálatok segítségével szállítjuk ki. A kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesítést küld Önnek a megadott elektronikus levelezési címre, illetve bizonyos esetekben a megadott telefonszámra is.

A szállítási időket próbáljuk minimalizálni, viszont a termékeink minden esetben külföldi beszállítóktól, rendelésre érkeznek, így a várható szállítási idő a rendelés visszaigazolását követően 2-8 hét. A kézbesítés a termékek magyarországi raktárunkba való beérkezését követően maximum 8 munkanapon belül megtörténik. Az előszállítás jogát fenntartjuk.

A kiszállítás minden esetben munkaidőben, a futárszolgálat által megadott napon történik. A kézbesítésről a futárszolgálat minden esetben előzetes értesítést küld a megadott elérhetőségekre.

A kiszállítás - az egyedi megállapodásoktól eltekintve - minden esetben bejáratig történik. Lakásba, emeletre történő kiszállítási igény esetén kérjük, minden esetben lépjen kapcsolatba velünk a hello@dodo.hu email címen vagy válassza az EXTRA szállítási módokat.

A futárszolgálat részére átadjuk a szükséges elérhetőségeit, hogy a kiszállítás időpontja kapcsán egyeztetni tudjanak Önnel.

A bútoraink egy része lapraszerelt állapotban kerül kiszállításra. A mellékelt útmutatók és szerszámok segítségével egyszerűen összeszerelhetők. A futárszolgálat munkatársai nem végeznek összeszerelést.

A termék átvételekor köteles megvizsgálni, hogy a termék csomagolásának sérülés mentességét. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson megtagadhatja a rendelés átvételét. A termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ezt követően kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után az Üzemeltető utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem fogad el.

Amennyiben az átvételkor sérült a csomagolás és a sérülés a rendelés átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét az Üzemeltető díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Üzemeltető felelősséget nem vállal!

SZÁMLÁZÁS

Rendelésének végösszegéről cégünk a magyar törvényeknek mindenben megfelelő elektronikus számlát (e-számla) állít ki, melyet a megadott elektronikus levelezési címre elküldünk.

Amennyiben rendelésének végösszege meghaladja a bruttó 50.000 Ft-ot, cégünk előleg fizetését kérheti. Az előlegről díjbekérőt küldünk, melyet banki átutalással egyenlíthet ki. A rendelés leadásakor bankkártyával is fizethet az OTP Simple felületén keresztül. Az előleg megfizetése feltétele a rendelés elfogadásának és véglegesítésének.

TERMÉKEK HASZNÁLATA, TÁROLÁSA, KEZELÉSE

Bútorainkat, lámpáinkat, és dekorációs tárgyainkat minden esetben száraz, szobahőmérsékletű helyen tárolja.

Mindegy egyes termékhez használati utasítás kerül csatolásra, melyben szerepelnek a termék állagának megóvásához szükséges lépések.

A nem megfelelő tárolásból vagy a szükséges állapot megőrzés elhanyagolásából adódó károkért Cégünk nem vállal felelősséget.

Termékeink otthoni, lakossági használatra készülnek. Nagy forgalmú vendéglátóhelyek, hotelek, közintézmények stb. berendezésére nem alkalmasak. Az nem megfelelő használatból adódó meghibásodásokért nem vállalunk felelősséget.

ELÁLLÁSI JOG

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak.

Vevőink jogosultak a rendelés kézbesítésétől számított  15 napon belül a vásárlástól indokolás nélkül elállni. A kézbesítést megelőzősen, a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát emailben küldje el a hello@dodo.hu email címünkre. Kérjük, elállási szándékát minden esetben írásban juttassa el a megadott email címre. Elállási szándékát minden esetben emailben visszaigazoljuk.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az alábbi címen található raktárunkba, eredeti állapotában, legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 15 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 15 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

ELÁLLÁSI JOG ÉRVÉNYESÍTÉSE

Amennyiben visszaküldené a megrendelt terméket, akkor először minden esetben jelezze felénk a hello@dodo.hu ügyfélszolgálati email címen.

A munkatársainkkal történt egyeztetés után erre címre küldheti vissza a terméket postai csomagként vagy futárszolgálattal:

 

Címzett neve: DODO HOME Kft.

Visszaküldési cím: 1116 Budapest Fehérvári út 202. 3.épület

Telefonszám: 06702290708

Email cím: hello@dodo.hu

A termék a raktárunkba történő visszaküldésének költsége a törvény szerint Önt terheli, azonban ettől cégünk eltekinthet. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül (amelytől cégünk eltekinthet) az elállás kapcsán Önt semmilyen más költség nem terheli.

A visszaküldött termék raktárunkba való hiánytalan megérkezését követően 14 napon belül visszautaljuk Önnek a teljes vételárat. Cégünk jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Ön nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

Az elállás során érintett termékeket minden esetben az eredeti, sérülésmentes gyári csomagolásban küldje vissza nekünk. A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget. A szerelést igénylő termékeket kizárólag az eredeti csomagolásban és az összeszerelési előtti állapotában áll módunkban visszavenni. Amennyiben a termék használatából eredő értékcsökkenés merül fel, cégünk jogosult a visszatérített összeget az értékcsökkenés mértékével csökkenteni.

Amennyiben jogi személy köt szerződést Cégünkkel, úgy a fogyasztónak nem minősülő Vevőt nem illeti meg az indokolás nélküli elállási jog.

Önt nem illeti meg az elállási jog olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön igényeire személyére szabtak. Az étkezőasztalok, komódok, tálaló szekrények, fotelek, valamint a rózsafa bútorok minden esetben egyedi megrendelésre kerülnek gyártásra és beszerzésre.

SZAVATOSSÁG

A szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: DODO HOME Kft

Székhely: 3043 Egyházasdengeleg, Rákóczi út 40.

E-mail cím: hello@dodo.hu

A Vevő az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az alábbi szavatossági igényét érvényesítheti:

Kellékszavatosság

Kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja. Cégek esetén az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesíthető a szavatossági igény. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy Cégünk számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Cégünk nem tudja teljesíteni, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a mi költségünkre a Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Vevőink kötelesek a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ha Cégünk egyértelműen bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett, akkor nem köteles a kifogásának helyt adni. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már az átadás pillanatában is fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre nem érvényesíthető.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet hatálya csakis az új, Magyarország területén értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A jótállás a termék átadásának napjától számított egy év. Az Üzemeltető a jótállási kötelezettség alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Vevő a jótállási igénye mellek kellékszavatossági és/vagy termékszavatossági egyszerre nem érvényesíthet.

PANASZKEZELÉS

A Panasz minden, a Panaszos által az Üzemeltetőnek, illetve az Üzemeltető érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó írásban közölt egyedi kérelem vagy reklamáció. Nem minősül panasznak, ha az Üzemeltetőtől annak működésével, az általa folytatott tevékenységével kapcsolatosan vagy valamely konkrét ügyben kérnek általános tájékoztatást, felvilágosítást.

A Panasz benyújtására jogosult:

  • az Üzemeltetővel szerződéses kapcsolatban álló bármely Vevő;
  • a Vevő helyett és nevében érvényes meghatalmazás alapján eljáró képviselője;
  • valamint az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személység nélküli gazdasági társaság, aki az Üzemeltető eljárását nem valamely konkrét szolgáltatással, hanem egyéb, általa nyújtott szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységgel (pl. hirdetés, reklám, stb.) kapcsolatban kifogásolja.

A panasz benyújtásának módja elektronikus levél útján a következő email címre: hello@dodo.hu

Tekintettel az Üzemeltető elektronikus kereskedelmi tevékenységére és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására a Panaszos kizárólag írásban jogosult panaszt benyújtani.

A panasznak tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a Panaszos neve, címe és email címe;
  • a Panaszban érintett Termék neve;
  • a Panasz rövid leírása;
  • a Panaszos konkrét igényének megjelölése;
  • a panaszfelvétel pontos időpontja;
  • a panaszfelvétel módja;
  • a megoldás leírása, illetve a végrehajtásért felelős személy megnevezése (amennyiben a panasz orvoslása azonnal megtörténik)
  • fényképek és egyéb, a panasz bizonyítását szolgáló dokumentumok

A beérkező Panaszokat a Cégünk köteles a panaszfelvételi jegyzőkönyvben (a továbbiakban: „Jegyzőkönyv”) írásban rögzíteni.

A Jegyzőkönyv tartalmazza a Panaszos nevét, lakcímét; a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját; a fogyasztó panaszának részletes leírását, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét; az Üzemeltető nyilatkozatát a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról

A Panaszos által benyújtott írásbeli Panaszt az Üzemeltető megvizsgálja, elbírálja és az arról alkotott álláspontját megindokolva a Panaszosnak az általa megadott elérhetőségen legfeljebb harminc napon (30 nap) belül írásban megválaszolja. Az Üzemeltető a válasza másolati példányát és a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig (5 év) köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

Amennyiben a Panaszos az Üzemeltető által a válaszlevélben foglalt megoldási javaslatot elfogadja, az Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül intézkedik a panasz kiküszöböléséről, ellentétes esetben tájékoztatja a Panaszost a jogorvoslati lehetőségeiről.

Az Üzemeltető a Panaszt elutasítja, amennyiben az

  • alaptalan;
  • hiányosan került benyújtásra;
  • nem felel meg a jelen ÁSZF és az Fgytv. 17/A.§ (2) bekezdésében meghatározott Panasz fogalmi elemeinek;
  • nem a jelen ÁSZF 10. pontjában meghatározott Panaszos nyújtja be.

Az Üzemeltető a Panasz elutasítása esetén is köteles tájékoztatni a Panaszost válaszlevélben.

JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK

A jelen szerződésből eredő bármely jogvitát az érdekeltek elsősorban egyeztetés, tárgyalás útján kötelesek rendezni.

A Panaszos egyrészt a szóban előadott vagy írásban előterjesztett Panasz elutasítása esetén, másrészt a Panasz nem megfelelő kezelése esetén az alábbiakban meghatározott hatóságokhoz fordulhat:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

Békéltető Testület

Békéltetői testületi eljárásban a Budapest Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez.

Pesti Központi Kerületi Bíróság

A Felek a szerződésből eredő vitáikat békés úton kívánják rendezni. Ha ez nem vezetne eredményre, akkor – amennyiben az eljárásjogi rendelkezések alapján nem budapesti székhelyű bíróság járna el – kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét, feltéve, hogy a Pesti Központi Kerületi Bíróság hatáskörrel rendelkezik a jogvita elbírálására.

VEGYES RENDELKEZÉSEK

A www.dodo.hu weboldalon megjelenő valamennyi képi és szöveges elem az Üzemeltető tulajdona és a szerzői jogvédelem hatálya alá esik. Másolása és engedély nélküli felhasználása semmilyen formában sem megengedett.

A weboldalon szereplő adatok tájékoztató jellegűek. A tévedés jogát fenntartjuk. Amennyiben további kérdése van keresse Ügyfélszolgálatunkat!

A honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

Az Üzemeltető kizár minden felelősséget a honlap használói által közzétett tartalmakért.

Köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Webáruház oldalán bármilyen jogi kötelezettséggel járó cselekvés kizárólag betöltött 18 éves életkor feletti teljes cselekvőképességgel rendelkező magánszemélyek számára engedélyezett.

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013 évi V. törvény (Ptk.), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok, továbbá az Adatkezelési Szabályzat rendelkezései irányadóak.

Egyházasdengeleg, 2017.09.01.

Szállítási díjak és feltételek

Termékeinket házhozszállítással juttatjuk el hozzád. A kisebb csomagokat a GLS futárszolgálat, a nehezebb csomagokat a Gebrüder Weiss vagy a Trans-o-Flex szállítja ki az általad megadott címre. Az utánvétes csomagokat az átvételkor tudod kifizetni.

A kiszállításról a futárszolgálat SMS és email értesítést küld a kiszállítást megelőzően. A kiszállítás pontos időpontját ezután lehet egyeztetni velük.

A webshopunk a kosárba rakott termékek összesített súlya alapján felajánlja neked az elérhető szállítási módokat és kiírja a pontos szállítási költséget.

A nagyobb súlyú megrendelések esetén választhatod a Prémium kiszállítást, hogy a csomagodat az emeletre vagy a rendeltetési helyére szállítsa a futár. Ilyenkor ketten mennek a teherautóval és a csomagot a rendeltetési helyére viszik, amennyiben az könnyen megközelíthető.

Szállítási díjaink az alábbiak: 

Rendelés összsúlya

Szállítási díj

0 - 5 kg 1.190 Ft
5 - 10 kg 1.690 Ft
10 - 40 kg 2.490 Ft
40 - 200 kg 5.990 Ft
40 - 200 kg (Prémium) 7.990 Ft
200 kg felett 8.990 Ft
200 kg felett (Prémium) 11.990 Ft

500.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítási költség mindig ingyenes!

Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni. Amennyiben máshová szeretnél rendelni, akkor lépj velünk kapcsolatba itt.

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.