HS by Agnes - Erdőháti Ágnes - DODO | Designban Otthon
HS by Agnes - Erdőháti Ágnes

HS by Agnes - Erdőháti Ágnes

Erdőháti Ágnes

Milyen szolgáltatásokkal tudod segíteni ügyfeleidet?

Milyen típusú projekteket vállalsz?

Területileg hol vállalsz projekteket?

Milyen árkategóriájú projekteken szoktál dolgozni?

Mit érdemes tudni rólad?

Kimondottan home stager vagyok, nem lakberendező. Eladásra és kiadásra készítek fel ingatlanokat és a cél mindig a lakás/ház lehető legjobb áron, lehető legrövidebb idő alatt történő értékesítése. Munkám több szempontból is ellentétes a lakberendezőjével. Én megpróbálom személyteleníteni a lakást, hogy abban a lehető legtöbb ember tudja majd meglátni saját álmai otthonát. Munkámat pedig mindvégig a gazdaságosság és a megtérülés vezérli. Ettől függetlenül azért én is az olyan projekteket szeretem, ahol tudok kapcsolódni a lakáshoz, házhoz. Szeretem a régi épületeket, lakásokat, amiknek története, történelme van. Bár a home stagingben elég egyértelmű szabályokat követünk egy ingatlan felkészítése során, azért én mindig belecsempészek a lakásokba valamit a saját személyiségemből, látásmódomból, de persze csak óvatosan! :)

Mi a tervezői filozófiád / mottód?

Merj KITŰNŐ lenni!

Mióta foglalkozol tervezéssel?

Turisztikából érkeztem. Szálláshelyeket építettem és üzemeltettem 2006 óta. Akkor még az volt a mottóm, hogy ingatlant nem adunk el, csak veszünk. 2019-ben azonban eldöntöttem, hogy befejezem a hostelezést és eladom a belvárosi 136 nm-es nagy lakásomat, amiben a 16 ágyas kis turista szállásomat üzemeltettem. Az eladás nyögve nyelős volt. Ennek az eladásnak a kapcsán kerültem kapcsolatba a home staginggel, ami azonnal magával ragadott. Nemcsak a hostelem eladására találtam megoldást, de egy új szakmát is kaptam.

Évente hány projektet fejezel be?

11-12 projektet szoktam befejezni évente.

Milyen veled a munka?

Munkámat minden esetben piacelemzéssel kezdem. Így derül ki, hogy egy eladó, kiadó lakásnak/háznak kik a versenytársai, azok milyen minőségűek és milyen árszínvonalon árulják őket. Ehhez képest lehet megtervezni a felkészítést: mi a teendő a mi lakásunkkal - hogyan kerülhetünk a versenytársak elé -, mindez mennyiből valósítható meg és milyen értéknövekedést lehet elérni vele. Majd ezt összevetjük az ügyfél anyagi, időbeli és egyéb lehetőségeivel és megtervezzem az optimális felkészítés lépéseit. Meghatározom az ideális célcsoportot, elkészítem a tennivaló és beszerzési listát és a költségtervet. Szükség esetén montázsokat készítek, hogy lássam, hogy a tervezett berendezés, styling megfelelő lesz e. Majd elvégezzük a szükséges tennivalókat és berendezem, bedekorálom a lakást. Ezután elkészítem a marketing anyagokat: profi fotóssal befotóztatom a lakást/házat, elkészítem az alaprajzokat és a hirdetésszöveget, valamint az emlékeztetőt. Ezzel a lakás készen áll az értékesítésre. Itt az én munkám véget ér. Az esetek nagy többségében egy ilyen felkészített lakáshoz már ingatlan közvetítőre sincs szükség. A lakások meghirdetés után elég hamar elkelnek.

Mi a legnagyobb hozzáadott értéked egy projekt során?

A közgazdász végzettségem és a közel 20 éves vezetői múltam biztosítja azt, hogy a költségtervezésem és a megtérülés számításom egy projekt kapcsán igen pontos legyen. A munkám eredménye ügyfelemnek mindig anyagi hasznot hoz és a vevők pedig nagyon boldogok, hogy kész lakásba költözhetnek.

Mi az, amire büszke vagy?

MSP Home Staging Akadémiát végeztem, ami a mi szakmánkban a legmagasabb, legátfogóbb képzés. Az akadémia és az utána elvégzett business képzés lehetővé tette számomra, hogy azonnal aktívan el tudjak kezdeni dolgozni a szakmában és folyamatosan legyen munkám, melyeket mind sikerrel kivitelezek. Igazi elismerés számomra, hogy ügyfeleim közül többen újra megkerestek egy következő megbízással.

Keresés