Gyakran Ismételt Kérdések

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Van bemutató termünk?

Jelenleg nincs bemutatótermünk. Ha bármilyen kérdésed van a bútorokkal kapcsolatban (pl.: anyaghasználat, méretek, színek) lehet az bármennyire extrém, mi segítünk! ☺

Keress minket itt.

Összeszerelve érkeznek a bútorok?

Tömörfa termékeink általában nem, vagy csak minimális szerelést igényelnek. (pl.: lábak, fogantyúk felcsavarozása)

Bútorlapból készült design termékeink viszont lapraszerelve érkeznek, ezért összeszerelésükhöz szerszámra lesz szükséged. Összeszerelésük nem igényel különösebb szaktudást, de amennyiben nem rendelkezel megfelelő tapasztalattal, akkor azt javasoljuk, vedd igénybe szakember segítségét!

Pest megyében tudunk összeszerelést biztosítani, amelyet kollégánk előzetes egyeztetést követően a helyszínen, kiszállításkor végez el.

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

Rendelésed a www.dodo.hu oldalon keresztül, telefonon, e-mailben, vagy a DODO HOME Facebook oldalán Messengeren tudod leadni.
Ezeket itt találod.

Válaszd ki a neked tetsző terméket vagy termékeket, add meg a mennyiséget és tedd a kosárba. Ez után, ha végeztél nincs más dolgod, mint a Tovább gombra kattintva töltsd ki az adataidat, ha van kedvezménykódod azt az adataidtól jobbra található fülön most meg tudod adni. A következő két lépésben kiválaszthatod a szállítási és fizetési módokat majd véglegesítheted a rendelésed.

Hogyan tudom jelezni, ha egyedi kérésem van a rendeléssel kapcsolatban?

Mielőtt megadod az adataidat, a Kosár oldalon találsz egy „Megjegyzések a rendeléshez” rovatot, ahova minden plusz információt, kérést be tudsz írni. Itt jelezd, ha van preferált kiszállítási dátum vagy olyan extra körülmény, amiről tudnunk érdemes. :)

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok fizetni?

Jelenleg bankkártyával (az OTP Simple rendszerén keresztül), banki átutalással, bitcoinnal és 50.000 Ft-nál kisebb összegű rendelés esetén utánvéttel tudsz fizetni.

Bankkártyás fizetés (OTP Simple)

A bankkártyás fizetéshez a "Fizetési mód" résznél válaszd a Bankkártyás fizetést. Véglegesítsd a rendelésed és rendszerünk átirányít az OTP Simple fizetési oldalára. Itt adhatod meg bankkártya adataidat a fizetéshez.

A fizetés az OTP biztonságos felületén történik, a bankkártya adataidat mi nem kapjuk meg és nem tároljuk.

Banki átutalás

A termékek árát egyszerűen fizetheted banki átutalással is. Mindösszesen annyi a teendőd, hogy a fizetési módoknál a Banki átutalást választod. A rendelésed véglegesítése után kapsz visszaigazoló emailt, a számlaszámunkkal, és a rendelésed azonosítójával. Kérjük, hogy a DODO_1234 formátumú rendelés azonosítódat (ahol az 1234 a visszaigazoló emailben található egyedi azonosítód) írd be a közlemény rovatba az átutalásnál, hogy gyorsan észrevegyük, ha már fizettél.

Utánvétel

Bruttó 50.000 Ft-ot nem meghaladó rendelések esetén lehetőséged van az utánvétes fizetési mód kiválasztására. Ebben az esetben a rendelést a futárnál tudod fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

Bitcoin

Weboldalunkon Bitcoinnal is fizethetsz a BitPay rendszerét használva. A BitPay automatikusan átszámolja a Forintban rögzített árakat Bitcoinra az aktuális árfolyamon. Ezután egyszerűen fizethetsz a Bitcoin pénztárcád segítségével. A Bitpay rendszer részletes, angol nyelvű videós útmutatóját itt éred el:
https://youtu.be/lSfDk2RGgtI

Számlázás

A bankkártyával, átutalással vagy Bitcoinnal fizetett megrendelésedről rendelésekor minden esetben kiállítjuk és az általad megadott email címedre elküldjük a mindenkori magyar jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát.

Utánvétes fizetési mód választása  esetén az e-számlát közvetlenül a kiszállítást megelőzően küldjük el az email címedre.

A számlát kérjük, őrizd meg!

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan szállítjátok ki a bútorokat?

A rendeléseket Pest megyében nagyrészt saját DODO autóflottánkkal szállítjuk, így előzetes egyeztetés után akár bútor összeszerelést is tudunk biztosítani kiszállításkor. Kollégáink minden esetben emailben és telefonon egyeztetnek időpontot veled a termékek kiszállításáról.

DODO kiszállítás

A kisebb termékeinket országosan a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A rendelésed akár a rendelést követő 1-2 munkanapon belül átveheted otthonodban. A GLS munkatársai a kiszállítást megelőzően SMS értesítést küldenek a rendelésnél megadott telefonszámodra a szállítás várható időpontjáról. Ezt követően lehetőséged van módosítani a szállítási időponton vagy címen.

GLS

A 40 kg feletti bútorok országos kiszállítását a német Gebrüder Weiss futárszolgálattal végezzük. Ilyen módon a Prémium kiszállítás keretében tudjuk biztosítani az emeletre szállítást országosan.

Gebrüder Weiss

A speciális, sérülékeny vagy különösen nagy értékű rendelések kiszállítását a Butortrans kollégái végzik, akik több éves tapasztalattal rendelkeznek költöztetésben és bútorszállításban.

Butortans 

A szállítás GLS esetén a földszinten található kapuig/bejárati ajtóig történik. A többi szállítási mód esetében lehetőséged van Prémium kiszállítást választani, ha a bútort emeletre kell felvinni, vagy a rendeltetési helyére lerakni. Ezt a rendelés leadása során, a szállítási módoknál tudod kiválasztani egy kisebb felár ellenében.

A kisebb termékeket csomagként, a nagyobb termékeket tehercsomagként vagy raklapon küldjük, hogy a szállítás a lehető legbiztonságosabb legyen.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A várható szállítási időt a termék adatlapján tudod megnézni.

A raktáron lévő termékeknél ez általában 1-3 munkanap, míg a rendelésre érkező termékeknél kb. 2-4 hét. Ha a konkrét szállítási határidő nem jelenik meg, akkor kérjük, lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal. Ilyenkor felvesszük a kapcsolatot a beszállítóval és a lehető legrövidebb időn belül visszajelzünk neked.

Ha leadod a rendelésed, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot és pontosítjuk a kiszállítás időpontját. A rendelésed csak ezután lesz véglegesítve.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomagom?

Amikor átadjuk a futárszolgálatnak az összekészített rendelésed, akkor küldünk neked egy értesítő emailt. Ezután pár munkanapon belül a futárszolgálat megpróbálja kézbesíteni a csomagod.

A kiszállítás várható időpontjáról minden esetben kapsz értesítést. Futárszolgálattól függően SMS és/vagy email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségeidre. A nagyobb méretű, különleges kezelést igénylő szállítmányok esetén telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja?

A futárszolgálat által küldött SMS/email értesítőben található telefonszámon tudod felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal és módosítani a kiszállítás időpontját. Ha átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, akkor ezt követően Ügyfélszolgálatunk már nem tud pontosabb információval szolgálni a kiszállításról.

ELÁLLÁSI JOG

Mi történik, ha nem tetszik amit rendeltem?

Természetesen élhetsz az internetes kereskedelemre vonatkozó elállás jogával a rendelés kézbesítésétől számított 15 napon belül. A termék visszaküldését megszervezzük neked, majd a raktárunkba való beérkezését követően visszaadjuk vásárlásod teljes összegét. Ezzel neked semmi kockázatod nem maradt, a visszaszállítás költségét pedig legtöbb esetben mi átvállaljuk. A terméket eredeti csomagolásában legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 15 napon belül átadni a futárnak.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Amennyiben visszaküldenéd a megrendelt terméket, akkor először minden esetben jelezd Ügyfélszolgálatunk felé emailben.

Munkatársaink megszervezik helyetted a visszaszállítást, neked csak annyi lesz a dolgod, hogy a terméket szállításra alkalmas módon átadd a futárnak. Ilyenkor a visszaküldés költségét átvállaljuk tőled.

Az elállás során érintett termékeket kérjük, minden esetben az eredeti, gyári csomagolásban küldd vissza nekünk. A lapra szerelt bútorokat kizárólag az összeszerelési előtti állapotában áll módunkban visszavenni.

A termék épségben való visszaküldése a te felelősséged, ezért kérjük, olyan alapossággal csomagold be, ahogy megkaptad! Köszönjük!

Mit csinálj, ha sérülten érkezik egy termék?

Ha összeszerelés előtt észreveszed, hogy a terméken sérülés található, esetleg hiányzik egy eleme, akkor minél hamarabb jelezd Ügyfélszolgálatunk felé itt.

Az email tárgyában tüntesd fel a rendelésed azonosítószámát! Röviden írd le, hogy pontosan mi a gond, illetve mellékelj pár fényképet a sérülésről. Nagyon fontos, hogy a termék csomagolásáról is küldj fényképet, hiszen látnunk kell, hogy van-e külsérelmi nyom a csomagoláson! A csomagolásról készült fényképen mindenképpen látszódjon a termék neve és azonosítószáma, hogy be lehessen azonosítani a csomagot!

Reklamációdat a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, majd felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

A panaszod megoldásáig a terméket semmiképpen ne szereld össze és feltétlenül őrizd meg a csomagolást is! Összeszerelt termék esetén nem tudunk reklamációt elfogadni, hiszen nem egyértelmű, hogy a kiszállítás során vagy szerelés közben sérült-e meg a termék.

TOVÁBBI KÉRDÉSEK

Nem kaptál választ, vagy szeretnél nekünk üzenni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot itt és szívesen válaszolunk bármilyen kérdésedre!

Szállítási díjak és feltételek

Termékeinket házhozszállítással juttatjuk el hozzád. A kisebb csomagokat a GLS futárszolgálat, a nehezebb csomagokat a Gebrüder Weiss vagy a Trans-o-Flex szállítja ki az általad megadott címre. Az utánvétes csomagokat az átvételkor tudod kifizetni.

A kiszállításról a futárszolgálat SMS és email értesítést küld a kiszállítást megelőzően. A kiszállítás pontos időpontját ezután lehet egyeztetni velük.

A webshopunk a kosárba rakott termékek összesített súlya alapján felajánlja neked az elérhető szállítási módokat és kiírja a pontos szállítási költséget.

A nagyobb súlyú megrendelések esetén választhatod a Prémium kiszállítást, hogy a csomagodat az emeletre vagy a rendeltetési helyére szállítsa a futár. Ilyenkor ketten mennek a teherautóval és a csomagot a rendeltetési helyére viszik, amennyiben az könnyen megközelíthető.

Szállítási díjaink az alábbiak: 

Rendelés összsúlya

Szállítási díj

0 - 5 kg 1.190 Ft
5 - 10 kg 1.690 Ft
10 - 40 kg 2.490 Ft
40 - 200 kg 5.990 Ft
40 - 200 kg (Prémium) 7.990 Ft
200 kg felett 8.990 Ft
200 kg felett (Prémium) 11.990 Ft

500.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítási költség mindig ingyenes!

Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni. Amennyiben máshová szeretnél rendelni, akkor lépj velünk kapcsolatba itt.

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.