Gyakran Ismételt Kérdések - DODO | Designban Otthon

Gyakran Ismételt Kérdések

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Van bemutató termünk?

Jelenleg nincs bemutatótermünk. Ha bármilyen kérdésed van a bútorokkal kapcsolatban (pl.: anyaghasználat, méretek, színek) lehet az bármennyire extrém, mi segítünk! ☺

Keress minket itt.

Összeszerelve érkeznek a bútorok?

Tömörfa termékeink általában nem, vagy csak minimális szerelést igényelnek. (pl.: lábak, fogantyúk felcsavarozása)

Bútorlapból készült design termékeink viszont lapraszerelve érkeznek, ezért összeszerelésükhöz szerszámra lesz szükséged. Összeszerelésük nem igényel különösebb szaktudást, de amennyiben nem rendelkezel megfelelő tapasztalattal, akkor azt javasoljuk, vedd igénybe szakember segítségét!

VIP kiszállításunk keretében az egész országban tudunk összeszerelést biztosítani, amelyet kollégánk előzetes egyeztetést követően a helyszínen, kiszállításkor végez el.

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

Rendelésed a www.dodo.hu oldalon keresztül, telefonon, e-mailben tudod leadni.
Ezeket itt találod.

Válaszd ki a neked tetsző terméket vagy termékeket, add meg a mennyiséget és tedd a kosárba. Ezután, ha végeztél nincs más dolgod, mint a Tovább gombra kattintva töltsd ki az adataidat, ha van kedvezménykódod, azt az adataidtól jobbra található fülön most meg tudod adni. A következő két lépésben kiválaszthatod a szállítási és fizetési módokat, majd véglegesítheted a rendelésed.

Hogyan tudom jelezni, ha egyedi kérésem van a rendeléssel kapcsolatban?

Mielőtt megadod az adataidat, a Kosár oldalon találsz egy „Megjegyzések a rendeléshez” rovatot, ahova minden plusz információt, kérést be tudsz írni. Itt jelezd, ha van preferált kiszállítási dátum vagy olyan extra körülmény, amiről tudnunk érdemes. :)

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok fizetni?

Jelenleg bankkártyával (a Barion rendszerén keresztül), banki átutalással, és 200.000 Ft-nál kisebb összegű rendelés esetén utánvéttel tudsz fizetni.

Bisnode AA minősítés

Bankkártyás fizetés (Barion)

A bankkártyás fizetéshez a "Fizetési mód" résznél válaszd a "Bankkártyás fizetés Barionnal" lehetőséget. Véglegesítsd a rendelésed és rendszerünk átirányít a Barion fizetési oldalára. Itt adhatod meg bankkártya adataidat vagy ha már regisztráltál, akkor beléphetsz Barion tárcádba is a biztonságos fizetéshez.

A fizetés a Barion biztonságos felületén történik, a bankkártya adataidat mi nem kapjuk meg és nem tároljuk.

Banki átutalás

A termékek árát egyszerűen fizetheted banki átutalással is. Mindösszesen annyi a teendőd, hogy a fizetési módoknál a Banki átutalást választod. A rendelésed véglegesítése után kapsz visszaigazoló emailt, a számlaszámunkkal, és a rendelésed azonosítójával. Kérjük, hogy a DODO1234 formátumú rendelés azonosítódat (ahol az 1234 a visszaigazoló emailben található egyedi azonosítód) írd be a közlemény rovatba az átutalásnál, hogy gyorsan észrevegyük, ha már fizettél.

TIPP: Olvasd le a Billingo-s számlánkon szereplő QR kódot a bankod telefonos applikációjával, majd hagyd jóvá az átutalást! Így az adatok begépelése nélkül, biztosan a jó számlára utalhatsz!

Utánvétel

Bruttó 200.000 Ft-ot nem meghaladó rendelések esetén lehetőséged van az utánvétes fizetési mód kiválasztására. Ebben az esetben a rendelést a futárnál tudod fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

Számlázás

A bankkártyával vagy átutalással fizetett megrendelésedről rendelésekor minden esetben kiállítjuk és az általad megadott email címedre elküldjük a mindenkori magyar jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát.

Utánvétes fizetési mód választása  esetén az e-számlát közvetlenül a kiszállítást megelőzően küldjük el az email címedre.

A számlát kérjük, őrizd meg!

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan szállítjátok ki a bútorokat?

A kisebb termékeinket országosan Sprinter futárszolgálat viszi házhoz. A rendelésed akár a rendelést követő 1-3 munkanapon belül átveheted otthonodban. A Sprinter munkatársai a kiszállítást megelőzően SMS és email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségeidre a szállítás várható időpontjáról. Ezt követően lehetőséged van módosítani a szállítási időponton vagy címen.

Sprinter

A 40 kg feletti bútorok országos kiszállítását a német Gebrüder Weiss futárszolgálattal végezzük. Ilyen módon biztosítani tudjuk az emeletre szállítást országosan.

Gebrüder Weiss

Saját DODO autóflottánkkal és Prémium kiszállító partnereinkkel VIP kiszállítási elményt tudunk biztosítani Neked. Az időpont egyeztetést követően garantáljuk, hogy +/- 30 perc pontossággal érkezünk,hogy az idődet a leghatékonyabban oszthasd be.

Ha szeretnéd, a bútoraidat szakszerűen összeszereljük és a csomagolóanyagot is elszállítjuk! Kollégáink minden esetben emailben és telefonon egyeztetnek időpontot veled a termékek kiszállításáról.

DODO kiszállítás

A speciális, sérülékeny vagy különösen nagy értékű rendelések kiszállítását a ButorTrans és a Futárszolgálat.hu kollégái végzik, akik több éves tapasztalattal rendelkeznek költöztetésben és bútorszállításban.

Butortrans  Futárszolgálat.hu

A szállítás Sprinter esetén a földszinten található kapuig/bejárati ajtóig történik. A többi szállítási mód esetében a bútorokat a lakásodig szállítjuk.

A kisebb termékeket csomagként, a nagyobb termékeket tehercsomagként vagy raklapon küldjük, hogy a szállítás a lehető legbiztonságosabb legyen.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A várható szállítási időt a termék adatlapján tudod megnézni. A raktáron lévő termékek esetén mérettől függően 1-5 munkanap.

A szállítási idő a rendelésre érkező termékeknél a termékadatlapokon látható, általában 2-4 hét. Ha a konkrét szállítási határidő nem jelenik meg, akkor kérjük, lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal. Ilyenkor felvesszük a kapcsolatot a beszállítóval és a lehető legrövidebb időn belül visszajelzünk neked.

Ha leadod a rendelésed, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot és pontosítjuk a kiszállítás időpontját. A rendelésed csak ezután lesz véglegesítve.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomagom?

Amikor átadjuk a futárszolgálatnak az összekészített rendelésed, akkor küldünk neked egy értesítő emailt. Ezután pár munkanapon belül a futárszolgálat megpróbálja kézbesíteni a csomagod.

A kiszállítás várható időpontjáról minden esetben kapsz értesítést. Futárszolgálattól függően SMS és/vagy email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségeidre. A nagyobb méretű, különleges kezelést igénylő szállítmányok esetén telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja?

Az emailben, amit a kiszállítás előtt küldünk benne lesz a szállítócég valamennyi elérhetősége. Ha átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, akkor ezt követően Ügyfélszolgálatunk már nem tud pontosabb információval szolgálni a kiszállításról.

ELÁLLÁSI JOG

Mi történik, ha nem tetszik amit rendeltem?

Természetesen élhetsz az internetes kereskedelemre vonatkozó elállás jogával a rendelés kézbesítésétől számított 15 napon belül. A termék visszaküldését megszervezzük neked, majd a raktárunkba való beérkezését követően visszaadjuk vásárlásod teljes összegét. Ezzel neked semmi kockázatod nem maradt, a visszaszállítás költségét pedig mi átvállaljuk. A terméket eredeti csomagolásában legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 15 napon belül átadni a futárnak.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Amennyiben visszaküldenéd a megrendelt terméket, akkor először minden esetben jelezd Ügyfélszolgálatunk felé emailben.

Munkatársaink megszervezik helyetted a visszaszállítást, neked csak annyi lesz a dolgod, hogy a terméket szállításra alkalmas módon átadd a futárnak. Ilyenkor a visszaküldés költségét átvállaljuk tőled.

Az elállás során érintett termékeket kérjük, minden esetben az eredeti, gyári csomagolásban küldd vissza nekünk. A lapra szerelt bútorokat kizárólag az összeszerelési előtti állapotában áll módunkban visszavenni.

A termék épségben való visszaküldése a te felelősséged, ezért kérjük, olyan alapossággal csomagold be, ahogy megkaptad! Köszönjük!

Mit csinálj, ha sérülten érkezik egy termék?

Ha összeszerelés előtt észreveszed, hogy a terméken sérülés található, esetleg hiányzik egy eleme, akkor minél hamarabb jelezd Ügyfélszolgálatunk felé itt.

Az email tárgyában tüntesd fel a rendelésed azonosítószámát! Röviden írd le, hogy pontosan mi a gond, illetve mellékelj pár fényképet a sérülésről. Nagyon fontos, hogy a termék csomagolásáról is küldj fényképet, hiszen látnunk kell, hogy van-e külsérelmi nyom a csomagoláson! A csomagolásról készült fényképen mindenképpen látszódjon a termék neve és azonosítószáma, hogy be lehessen azonosítani a csomagot!

Reklamációdat a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, majd felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

A panaszod megoldásáig a terméket semmiképpen ne szereld össze és feltétlenül őrizd meg a csomagolást is! Összeszerelt termék esetén nem tudunk reklamációt elfogadni, hiszen nem egyértelmű, hogy a kiszállítás során vagy szerelés közben sérült-e meg a termék.

TOVÁBBI KÉRDÉSEK

Nem kaptál választ, vagy szeretnél nekünk üzenni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot itt és szívesen válaszolunk bármilyen kérdésedre!

Keresés