Gyakran Ismételt Kérdések

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Van bemutató termünk?

Jelenleg nincs bemutatótermünk. Ha bármilyen kérdésed van a bútorokkal kapcsolatban (pl.: anyaghasználat, méretek, színek) lehet az bármennyire extrém, mi segítünk! ☺

Keress minket itt.

Összeszerelve érkeznek a bútorok?

Tömörfa termékeink általában nem, vagy csak minimális szerelést igényelnek. (pl.: lábak, fogantyúk felcsavarozása)

Bútorlapból készült design termékeink viszont lapraszerelve érkeznek, ezért összeszerelésükhöz szerszámra lesz szükséged. Összeszerelésük nem igényel különösebb szaktudást, de amennyiben nem rendelkezel megfelelő tapasztalattal, akkor azt javasoljuk, vedd igénybe szakember segítségét!

VIP kiszállításunk keretében az egész országban tudunk összeszerelést biztosítani, amelyet kollégánk előzetes egyeztetést követően a helyszínen, kiszállításkor végez el.

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

Rendelésed a www.dodo.hu oldalon keresztül, telefonon, e-mailben, vagy a DODO HOME Facebook oldalán Messengeren tudod leadni.
Ezeket itt találod.

Válaszd ki a neked tetsző terméket vagy termékeket, add meg a mennyiséget és tedd a kosárba. Ez után, ha végeztél nincs más dolgod, mint a Tovább gombra kattintva töltsd ki az adataidat, ha van kedvezménykódod azt az adataidtól jobbra található fülön most meg tudod adni. A következő két lépésben kiválaszthatod a szállítási és fizetési módokat majd véglegesítheted a rendelésed.

Hogyan tudom jelezni, ha egyedi kérésem van a rendeléssel kapcsolatban?

Mielőtt megadod az adataidat, a Kosár oldalon találsz egy „Megjegyzések a rendeléshez” rovatot, ahova minden plusz információt, kérést be tudsz írni. Itt jelezd, ha van preferált kiszállítási dátum vagy olyan extra körülmény, amiről tudnunk érdemes. :)

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok fizetni?

Jelenleg bankkártyával (az OTP Simple rendszerén keresztül), banki átutalással, bitcoinnal és 50.000 Ft-nál kisebb összegű rendelés esetén utánvéttel tudsz fizetni.

Bisnode A minősítés

Bankkártyás fizetés (OTP Simple)

A bankkártyás fizetéshez a "Fizetési mód" résznél válaszd a Bankkártyás fizetést. Véglegesítsd a rendelésed és rendszerünk átirányít az OTP Simple fizetési oldalára. Itt adhatod meg bankkártya adataidat a fizetéshez.

A fizetés az OTP biztonságos felületén történik, a bankkártya adataidat mi nem kapjuk meg és nem tároljuk.

Banki átutalás

A termékek árát egyszerűen fizetheted banki átutalással is. Mindösszesen annyi a teendőd, hogy a fizetési módoknál a Banki átutalást választod. A rendelésed véglegesítése után kapsz visszaigazoló emailt, a számlaszámunkkal, és a rendelésed azonosítójával. Kérjük, hogy a DODO1234 formátumú rendelés azonosítódat (ahol az 1234 a visszaigazoló emailben található egyedi azonosítód) írd be a közlemény rovatba az átutalásnál, hogy gyorsan észrevegyük, ha már fizettél.

TIPP: Olvasd le a Billingo-s számlánkon szereplő QR kódot a bankod telefonos applikációjával, majd hagyd jóvá az átutalást! Így az adatok begépelése nélkül, biztosan a jó számlára utalhatsz!

Utánvétel

Bruttó 50.000 Ft-ot nem meghaladó rendelések esetén lehetőséged van az utánvétes fizetési mód kiválasztására. Ebben az esetben a rendelést a futárnál tudod fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

Bitcoin

Weboldalunkon Bitcoinnal is fizethetsz a BitPay rendszerét használva. A BitPay automatikusan átszámolja a Forintban rögzített árakat Bitcoinra az aktuális árfolyamon. Ezután egyszerűen fizethetsz a Bitcoin pénztárcád segítségével. A Bitpay rendszer részletes, angol nyelvű videós útmutatóját itt éred el:

Számlázás

A bankkártyával, átutalással vagy Bitcoinnal fizetett megrendelésedről rendelésekor minden esetben kiállítjuk és az általad megadott email címedre elküldjük a mindenkori magyar jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát.

Utánvétes fizetési mód választása  esetén az e-számlát közvetlenül a kiszállítást megelőzően küldjük el az email címedre.

A számlát kérjük, őrizd meg!

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan szállítjátok ki a bútorokat?

Ha azonnal szükséged van egy trendi ajándékra vagy csak pótolni kell a házibulin összetört vázát, akkor a Villámgyors aznapi kiszállításunk a megoldás. A Cityexpress futárai a hétköznap 13 óráig leadott megrendelésedet akár már a rendelés napján 15:00-20:00 között kiviszik neked.

 Cityexpress Villámgyors kiszállítás

A kisebb termékeinket országosan a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A rendelésed akár a rendelést követő 1-3 munkanapon belül átveheted otthonodban. A GLS munkatársai a kiszállítást megelőzően SMS és email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségeidre a szállítás várható időpontjáról. Ezt követően lehetőséged van módosítani a szállítási időponton vagy címen.

GLS

A 40 kg feletti bútorok országos kiszállítását a német Gebrüder Weiss futárszolgálattal végezzük. Ilyen módon a Prémium kiszállítás keretében tudjuk biztosítani az emeletre szállítást országosan.

Gebrüder Weiss

Saját DODO autóflottánkkal VIP kiszállítási elményt tudunk biztosítani. Az időpontot te jelölöd ki, mi pedig garantáltan +/- 30 perc pontossággal érkezünk, hogy az idődet a leghatékonyabban tölthesd.

Ha szeretnéd, a bútoraidat szakszerűen összeszereljük és a csomagolóanyagot is elszállítjuk! Kollégáink minden esetben emailben és telefonon egyeztetnek időpontot veled a termékek kiszállításáról.

DODO kiszállítás

A speciális, sérülékeny vagy különösen nagy értékű rendelések kiszállítását a  kollégái végzik, akik több éves tapasztalattal rendelkeznek költöztetésben és bútorszállításban.

Butortans 

A szállítás a Cityexpress és a GLS esetén a földszinten található kapuig/bejárati ajtóig történik. A többi szállítási mód esetében a bútorokat a lakásodik szállítjuk.

A kisebb termékeket csomagként, a nagyobb termékeket tehercsomagként vagy raklapon küldjük, hogy a szállítás a lehető legbiztonságosabb legyen.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A várható szállítási időt a termék adatlapján tudod megnézni.

Villámgyors aznapi kiszállítással a raktáron lévő termékeket már a rendelés napján 15:00-20:00 között átveheted. A 13 óráig leadott megrendelésed átadjuk a Cityexpressnek és ők egyeztetik veled a kiszállítást. Ha a GLS-t választod, akkor is 1-3 munkanapon belül nálad lesz a csomagod.

A szállítási idő a rendelésre érkező termékeknél a termékadatlapokon látható, általában 2-4 hét. Ha a konkrét szállítási határidő nem jelenik meg, akkor kérjük, lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal. Ilyenkor felvesszük a kapcsolatot a beszállítóval és a lehető legrövidebb időn belül visszajelzünk neked.

Ha leadod a rendelésed, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot és pontosítjuk a kiszállítás időpontját. A rendelésed csak ezután lesz véglegesítve.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomagom?

Amikor átadjuk a futárszolgálatnak az összekészített rendelésed, akkor küldünk neked egy értesítő emailt. Ezután pár munkanapon belül a futárszolgálat megpróbálja kézbesíteni a csomagod.

A kiszállítás várható időpontjáról minden esetben kapsz értesítést. Futárszolgálattól függően SMS és/vagy email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségeidre. A nagyobb méretű, különleges kezelést igénylő szállítmányok esetén telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja?

Az emailben, amit a kiszállítás előtt küldünk benne lesz a szállítócég valamennyi elérhetősége. Ha átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, akkor ezt követően Ügyfélszolgálatunk már nem tud pontosabb információval szolgálni a kiszállításról.

ELÁLLÁSI JOG

Mi történik, ha nem tetszik amit rendeltem?

Természetesen élhetsz az internetes kereskedelemre vonatkozó elállás jogával a rendelés kézbesítésétől számított 15 napon belül. A termék visszaküldését megszervezzük neked, majd a raktárunkba való beérkezését követően visszaadjuk vásárlásod teljes összegét. Ezzel neked semmi kockázatod nem maradt, a visszaszállítás költségét pedig legtöbb esetben mi átvállaljuk. A terméket eredeti csomagolásában legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 15 napon belül átadni a futárnak.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Amennyiben visszaküldenéd a megrendelt terméket, akkor először minden esetben jelezd Ügyfélszolgálatunk felé emailben.

Munkatársaink megszervezik helyetted a visszaszállítást, neked csak annyi lesz a dolgod, hogy a terméket szállításra alkalmas módon átadd a futárnak. Ilyenkor a visszaküldés költségét átvállaljuk tőled.

Az elállás során érintett termékeket kérjük, minden esetben az eredeti, gyári csomagolásban küldd vissza nekünk. A lapra szerelt bútorokat kizárólag az összeszerelési előtti állapotában áll módunkban visszavenni.

A termék épségben való visszaküldése a te felelősséged, ezért kérjük, olyan alapossággal csomagold be, ahogy megkaptad! Köszönjük!

Mit csinálj, ha sérülten érkezik egy termék?

Ha összeszerelés előtt észreveszed, hogy a terméken sérülés található, esetleg hiányzik egy eleme, akkor minél hamarabb jelezd Ügyfélszolgálatunk felé itt.

Az email tárgyában tüntesd fel a rendelésed azonosítószámát! Röviden írd le, hogy pontosan mi a gond, illetve mellékelj pár fényképet a sérülésről. Nagyon fontos, hogy a termék csomagolásáról is küldj fényképet, hiszen látnunk kell, hogy van-e külsérelmi nyom a csomagoláson! A csomagolásról készült fényképen mindenképpen látszódjon a termék neve és azonosítószáma, hogy be lehessen azonosítani a csomagot!

Reklamációdat a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, majd felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

A panaszod megoldásáig a terméket semmiképpen ne szereld össze és feltétlenül őrizd meg a csomagolást is! Összeszerelt termék esetén nem tudunk reklamációt elfogadni, hiszen nem egyértelmű, hogy a kiszállítás során vagy szerelés közben sérült-e meg a termék.

TOVÁBBI KÉRDÉSEK

Nem kaptál választ, vagy szeretnél nekünk üzenni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot itt és szívesen válaszolunk bármilyen kérdésedre!

Fontos információk
Fontos Információk

Hogyan zajlik a vásárlás a DODO HOME-nál?

Írtunk egy részletes útmutatót az online bútorvásárlás minden trükkjéről és buktatójáról, amit 

1. Megrendelés elküldése

Nézz szét, és válogass kedvedre! Válassz kategóriát a fenti menüben, majd használd a szűrőt, hogy megtaláld, amit keresel. A menüben, a kosár mellett található nagyítóval kereshetsz is a termékek között.

Ha kiválasztottad kedvenceidet, akkor helyezd őket a kosárba, add meg adataidat és küldd el megrendelésedet. A webshopunk a kosárba rakott termékek összsúlya alapján automatikusan kiválasztja neked az elérhető szállítási módokat.

A megrendelésed beérkezéséről küldünk egy automatikus visszaigazoló levelet. A megrendelés és a visszaigazoló email ajánlatkérésnek minősül.

2. Várható szállítási idő

Feldolgozzuk a megrendelésedet és egyeztetünk beszállítóinkkal a várható szállítási időről. Termékeinket minden esetben külföldi beszállítóktól és gyártóktól, megrendelésre hozzuk, így a várható szállítási idő általában 2-6 hét.

A raktáron lévő termékeinket viszont 1-3 munkanap alatt kézhez veheted, SOS kiszállítással pedig akár már a rendelés napján megkaphatod!

A megrendelésedet hétfőtől-péntekig 9-16 óra között személyesen is átveheted raktárunknál

3. Fizetés és számlázás

Ezután felhívunk telefonon és megbeszéljük a részleteket. Tájékoztatunk a várható szállítási időről, pontosítjuk a számlázási adatokat és a fizetési feltételeket. Amikor mindent megbeszéltünk, emailben visszaigazoljuk a megrendelésedet és a megbeszélt szállítási időt.

Ha 50.000 Ft felett rendeltél, akkor a vételárat bankkártyával vagy banki átutalással tudod kifizetni. Erről az összegről e-számlát állítunk ki, melyet az email címedre elküldünk. Ezután írásban visszaigazoljuk a megrendelésed.

4. Házhozszállítás

Mi megszervezzük a bútorod biztonságos hazaszállítását, melyet logisztikai központunkban helyezünk el. Ezután a termékek mérete, súlya alapján saját autóflottánkkal, futárszolgálattal vagy szállítmányozóval juttatjuk el hozzád, amelyről emailben és sms-ben is értesít a kiszállítást végző cég.

Amennyiben az utánvétes fizetési módot választottad (max. 50.000 Ft-ig), akkor a csomag átvételekor készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a futárnál.

500.000 Ft feletti megrendelés esetén az alap kiszállítás mindig ingyenes!

5. Boldogság

Amikor kibontod a csomagot elámulsz, hogy tényleg minden pontosan olyan jól néz ki, mint a képeken. Elégedetten hátradőlsz a kanapédon és gyönyörködsz az újjávarázsolt otthonodban. :)

Rendelés után

Még vársz a termékre? Vagy van egy szabad estéd otthon? Kuckózz be az új kanapédra és nézz szét a DODO Lakberendezés Blogon, ahol megtanítunk a lakberendezés alapszabályaira és elhozzuk neked a legújabb trendeket és stílusokat!

A vásárlás befejeztével szeretnénk, ha megosztanád velünk a véleményed! A Facebook oldalunkon vagy emailben is szívesen várjuk visszajelzésedet! A véleményírók között időnként sorsolásokat rendezünk, ahol értékes nyereményeket nyerhetsz!

Kattints ide, és iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy élvezhesd a zártkörű kedvezményeinket! Az akciókon túl érdekes cikkekkel is találkozhatsz a lakberendezés és a design világából.

Nem vagy elégedett a rendeléseddel?

Ha valamiért mégsem tetszene, amit rendeltél, akkor se aggódj! Termékeinkre 15 napos elállási jogot biztosítunk az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak szerint. Az elállási jog magánszemély vásárlóink esetén érvényesíthető, azaz csak szakmai vagy gazdasági tevékenységen kívül eső célból szerződést kötő természetes személyekre vonatkozik.

Fizetési módok

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkban az 50.000 Ft alatti megrendelésedet bankkártyával, banki átutalással, Bitcoinnal vagy utánvéttel fizetheted ki.

Az 50.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a bankkártyás fizetés, a Bitcoin és a banki átutalás választható. Ilyenkor a vételárat előre, a rendelés megerősítésekor szükséges kifizetni. Erről elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

Bisnode A minősítés

Bisnode "A" minősítéssel rendelkező, kiemelten megbízható vállalkozás!

Utánvétel

Az utánvételes fizetési módot csak 50.000 Ft alatti megrendeléseknél választhatod. Ebben az esetben csak a kiszállításkor, a futárnál kell fizetned készpénzzel vagy bankkártyával. A számlát a kiszállítást megelőzően, elektronikus úton kapod meg a rendelésnél megadott email címedre.

Bankkártyás fizetés (OTP Simple)

Válaszd a legegyszerűbb és leggyorsabb bankkártyás fizetést az OTP Simple rendszern keresztül. Bankkártya adataidat biztonságosan megadhatod az OTP Bank fizetési felületén. Adataidat nem kapjuk meg és nem tároljuk, csak egy visszaigazolást kapunk a fizetés sikerességéről. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

OTP Simple, Visa, MasterCard, Amex

Banki átutalás

Átutalással a rendelés megerősítése és a szállítási határidők visszaigazolása után tudsz fizetni. Elektronikus számlát állítunk ki a Billingo rendszerével, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

TIPP: Olvasd le a Billingo-s számlánkon szereplő QR kódot a bankod telefonos applikációjával, majd hagyd jóvá az átutalást! Így az adatok begépelése nélkül, biztosan a jó számlára utalhatsz!

Az átutaláshoz szükséges adatok

Kedvezményezett neve: DODO HOME Kft.
Bankszámlaszám: 12010240-01682398-00100000
Bank: Raiffeisen Bank Zrt.
Deviza: Forint
Közlemény: DODOXXXX (rendelés száma pl. DODO1234)

Bitcoin

Weboldalunkon Bitcoinnal is fizethetsz a BitPay rendszerét használva. A BitPay automatikusan átszámolja a Forintban kiírt árakat Bitcoinra az aktuális árfolyamon. Ezután egyszerűen fizethetsz a Bitcoin pénztárcád segítségével. 

Házhozszállítás

Mikor és hogyan kapom meg a rendelésemet?

Szállítási idő

A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk Magyarországra. A várható szállítási időt a termék aloldalán láthatod.

A szállítási idő raktáron lévő termékeinknél alapból 1-3 munkanap, Villámgyors kiszállítással pedig akár aznap este átveheted a terméket. A rendelésre érkező termékeknél általában 2-6 hét. Ez elsősorban a partnerünknél elérhető készlettől, másodsorban pedig attól függ, hogy mikor érkezik a következő szállítmányunk.

Amennyiben a termék aloldalán nem látsz várható szállítási időt, akkor kérlek, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal! Ilyenkor általában készlethiány van partnerünknél és hosszabb szállítási idő várható.

Miután megérkezett a magyarországi raktárunkba a megrendelésed, megvizsgáljuk, hogy a nem történt-e sérülés a szállítás során. Amennyiben minden rendben, akkor megszervezzük a csomagod kiszállítását.

Személyes átvételi lehetőség - Jelenleg szünetel

A rendelésed során megjelölhetsz személyes átvételt is, amely minden esetben ingyenes. Ilyenkor raktáron lévő termékeinket akár a rendelés napján átveheted. A rendelésre érkező termékeinket ügyfélszolgálatunk visszaigazolja, miután beérkezett raktárunkba.

Cím: 1116 Budapest, Fonyód utca 2.
(az Albertfalvi Cérnázó területén)

Mutasd a Google térképen

Nyitvatartás: hétfőtől-péntekig 9-16 óráig (csak munkanapokon)

Házhozszállítás és szállítási díjak

Pest megyében futárszolgálatokkal és saját DODO autóflottánkkal végezzük a kiszállítást. A Villámgyors csomagokat a Cityexpress, a kisebb csomagokat a GLS futárszolgálat, a nehezebb csomagokat a Gebrüder Weiss vagy a Butortrans szállítja ki. Az utánvétes csomagokat az átvételkor tudod kifizetni.

A kiszállításról a futárszolgálat SMS és/vagy email értesítést küld a kiszállítást megelőzően. A kiszállítás pontos időpontját ezután lehet egyeztetni velük.

A webshopunk a kosárba rakott termékek összesített súlya alapján felajánlja neked az elérhető szállítási módokat és kiírja a pontos szállítási költséget. A nagyobb súlyú megrendelések esetén választhatod, hogy a csomagodat emeletre vagy a rendeltetési helyére szállítsa a futár. Ilyenkor ketten mennek a teherautóval és a csomagot a rendeltetési helyére viszik, amennyiben az könnyen megközelíthető. Szállítási díjaink az alábbiak: 

Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten belül

Elérhető: Csak Budapesten belül, raktáron lévő termékek esetén, munkanap H-P 13:00-ig leadott megrendelésekre

A raktáron lévő termékeket akár a rendelés napján átveheted! Ha a termék oldalán látod a Villámgyors kiszállítás lehetőséget, akkor a hétköznap, munkanapon 13 óráig leadott megrendelésed még aznap este kézhez veheted. A szolgáltatás jelenleg csak Budapest belterületén belül érhető el.

Rendelés összsúlya

Kiszállítási mód

Szállítási díj

0 - 10 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 2.990 Ft
10 - 20 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 3.990 Ft
20 - 30 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 4.490 Ft
30 - 40 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 5.990 Ft
40 - 60 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 8.990 Ft

Kiszállítás futárszolgálattal

Elérhető: Országosan

Kiszállítás az ország legmegbízhatóbb futárszolgálataival és teherfuvarozóival. A kisebb csomagot a GLS futárszolgálat viszi ki 1-3 munkanap alatt, míg a nagyobb bútorokat a Gebrüder Weiss profi fuvarozói viszik akár a nappalidig.

Rendelés összsúlya

Kiszállítási mód

Szállítási díj

0 - 5 kg GLS futárszolgálattal (Kapuig / Bejárati ajtóig) 1.190 Ft
5 - 10 kg GLS futárszolgálattal (Kapuig / Bejárati ajtóig) 1.690 Ft
10 - 40 kg GLS futárszolgálattal (Kapuig / Bejárati ajtóig) 2.490 Ft
40 - 200 kg Gebrüder Weiss teherfuvar (Lakásba szállítás) 6.990 Ft
200 kg felett Gebrüder Weiss teherfuvar (Lakásba szállítás) 9.990 Ft

Órapontos VIP kiszállítás

Elérhető: Országosan, eltérő árazással

Összeszerelésre lenne szükséged? Vagy nem akarsz órákat a lakásban várakozni? Akkor válaszd a DODO HOME saját autóflottás VIP kiszállítását időgaranciával! Az időpontot te jelölöd ki, mi pedig a +/- 30 perc pontossággal érkezünk, hogy az idődet a leghatékonyabban tölthesd. Ha szeretnéd, a bútoraidat szakszerűen összeszereljük és a csomagolóanyagot is elszállítjuk!

Szállítási hely

Szólgáltatások

Szállítási díj

Pest megyében Órapontos VIP kiszállítás 14.900 Ft
Pest megyében Órapontos VIP kiszállítás + összeszerelés + csomagolóanyag elszállítás 24.900 Ft
Pest megyén kívül, országosan Órapontos VIP kiszállítás 24.900 Ft
Pest megyén kívül, országosan Órapontos VIP kiszállítás + összeszerelés + csomagolóanyag elszállítás 34.900 Ft

500.000 Ft feletti megrendelés esetén a futárszolgálattal történő kiszállítás mindig ingyenes!

Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni. Amennyiben máshová szeretnél rendelni, akkor lépj velünk kapcsolatba itt.

 

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba!

A részletes üzletszabályzatot az Általános Szerződési Feltételeinkben találhatod meg.