Fontos információk - DODO | Designban Otthon

Fontos információk

Fontos Információk

Hogyan zajlik a vásárlás a DODO-nál?

Írtunk egy részletes útmutatót az online bútorvásárlás minden trükkjéről és buktatójáról, amit érdemes figyelembe venned és megfogadnod, ha online vásárolsz!

1. Megrendelés elküldése

Nézz szét, és válogass kedvedre! Válassz kategóriát a fenti menüben, majd használd a szűrőt, hogy megtaláld, amit keresel. A menüben, a kosár mellett található nagyítóval kereshetsz is a termékek között.

Ha kiválasztottad kedvenceidet, akkor helyezd őket a kosárba, add meg adataidat és küldd el megrendelésedet. A webshopunk a kosárba rakott termékek összsúlya alapján automatikusan kiválasztja neked az elérhető szállítási módokat.

A megrendelésed beérkezéséről küldünk egy automatikus visszaigazoló levelet. A megrendelés és a visszaigazoló email ajánlatkérésnek minősül.

2. Várható szállítási idő

A raktáron lévő termékeinket akár 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk vagy már a rendelés napján átveheted személyesen.

Termékeinket sok esetben külföldi beszállítóktól és gyártóktól, megrendelésre hozzuk. Ilyenkor a várható szállítási idő általában 2-4 hét. Készlethiányos, gyártás alatt lévő termékek esetén ez több is lehet. Minden esetben, amikor feldolgozzuk a megrendelésedet egyeztetünk beszállítóinkkal a várható szállítási időről. Erről (és az esetleges változásokról) folyamatosan tájékoztatunk téged! 

A megrendelésedet hétfőtől-péntekig 9-16 óra között személyesen is átveheted raktárunknál

3. Fizetés és számlázás

Ezután felhívunk telefonon és megbeszéljük a részleteket. Tájékoztatunk a várható szállítási időről, pontosítjuk a számlázási adatokat és a fizetési feltételeket. Amikor mindent megbeszéltünk, emailben visszaigazoljuk a megrendelésedet és a megbeszélt szállítási időt.

Ha 200.000 Ft felett rendeltél, akkor a vételárat bankkártyával vagy banki átutalással tudod kifizetni. Erről az összegről e-számlát állítunk ki, melyet az email címedre elküldünk. Ezután írásban visszaigazoljuk a megrendelésed.

4. Házhozszállítás

Mi megszervezzük a bútorod biztonságos hazaszállítását, melyet logisztikai központunkban helyezünk el. Ezután a termékek mérete, súlya alapján saját autóflottánkkal, futárszolgálattal vagy szállítmányozóval juttatjuk el hozzád, amelyről emailben és sms-ben is értesít a kiszállítást végző cég.

Amennyiben az utánvétes fizetési módot választottad (max. 200.000 Ft-ig), akkor a csomag átvételekor készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a futárnál.

5. Boldogság

Amikor kibontod a csomagot elámulsz, hogy tényleg minden pontosan olyan jól néz ki, mint a képeken. Elégedetten hátradőlsz a kanapédon és gyönyörködsz az újjávarázsolt otthonodban. :)

Rendelés után

Még vársz a termékre? Vagy van egy szabad estéd otthon? Kuckózz be az új kanapédra és nézz szét a DODO Lakberendezés Blogon, ahol megtanítunk a lakberendezés alapszabályaira és elhozzuk neked a legújabb trendeket és stílusokat!

A vásárlás befejeztével szeretnénk, ha megosztanád velünk a véleményed! A Facebook oldalunkon vagy emailben is szívesen várjuk visszajelzésedet! A véleményírók között időnként sorsolásokat rendezünk, ahol értékes nyereményeket nyerhetsz!

Nem vagy elégedett a rendeléseddel?

Ha valamiért mégsem tetszene, amit rendeltél, akkor se aggódj! Termékeinkre 15 napos elállási jogot biztosítunk az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak szerint. Az elállási jog magánszemély vásárlóink esetén érvényesíthető, azaz csak szakmai vagy gazdasági tevékenységen kívül eső célból szerződést kötő természetes személyekre vonatkozik.

Elállni két módon tudsz. Elsőként mindenképp vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal  (+36 70 358 7900 vagy hello@dodo.hu), mi pedig megszervezzük a visszaszállítást teljesen ingyenesen. Személyesen a Fonyód utca 2. címen található raktárunkba tudod visszahozni a terméket nyitvatartási idő alatt, 9:00 és 16:00 óra között minden hétköznap. De ez esetben is egyeztess az ügyfélszolgálatunkkal. 

Bemutatótermünkben nem tudunk terméket visszavenni!

 

Fizetési módok

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkban az 200.000 Ft alatti megrendelésedet bankkártyával, banki átutalással, vagy utánvéttel fizetheted ki.

Az 200.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a bankkártyás fizetés és a banki átutalás választható. Ilyenkor a vételárat előre, a rendelés megerősítésekor szükséges kifizetni. Erről elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

Bisnode AA minősítés

Bisnode "AA" minősítéssel rendelkező, kiemelten megbízható vállalkozás!

Utánvétel

Az utánvételes fizetési módot csak 200.000 Ft alatti megrendeléseknél választhatod. Ebben az esetben csak a kiszállításkor, a futárnál kell fizetned készpénzzel vagy bankkártyával. A számlát a kiszállítást megelőzően, elektronikus úton kapod meg a rendelésnél megadott email címedre.

Bankkártyás fizetés (Barion)

Válaszd a legegyszerűbb és leggyorsabb bankkártyás fizetést a Barion rendszerén keresztül. Bankkártya adataidat biztonságosan megadhatod a Barion fizetési felületén és akár Barion tárcáddal is fizethetsz. Adataidat nem kapjuk meg és nem tároljuk, csak egy visszaigazolást kapunk a fizetés sikerességéről. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

Barion, Visa, MasterCard, Amex

Banki átutalás

Átutalással a rendelés megerősítése és a szállítási határidők visszaigazolása után tudsz fizetni. Elektronikus számlát állítunk ki a Billingo rendszerével, melyet a rendelésnél megadott email címedre elküldünk.

TIPP: Olvasd le a Billingo-s számlánkon szereplő QR kódot a bankod telefonos applikációjával, majd hagyd jóvá az átutalást! Így az adatok begépelése nélkül, biztosan a jó számlára utalhatsz!

Az átutaláshoz szükséges adatok

Kedvezményezett neve: DODO HOME Kft.
Bankszámlaszám: 12600016-12997191-44051713
Bank: Wise Europe SA.
Deviza: Forint
Közlemény: DODOXXXX (rendelés száma pl. DODO1234)

Házhozszállítás

Mikor és hogyan kapom meg a rendelésemet?

Szállítási idő

A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk Magyarországra. A várható szállítási időt és a szállítási lehetőségeket mindig a termék oldalán, az ár alatt láthatod.

A szállítási idő raktáron lévő termékeinknél alapból 1-3 munkanap, a nagyobb, teherfuvart igénylő bútorok esetén pedig 2-5 munkanap.

A rendelésre érkező termékeknél általában 2-6 hét. Ez elsősorban a partnerünknél elérhető készlettől, másodsorban pedig attól függ, hogy mikor érkezik a következő szállítmányunk.

Amennyiben a termék aloldalán nem látsz várható szállítási időt, akkor kérlek, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal! Ilyenkor általában készlethiány van partnerünknél és hosszabb szállítási idő várható.

Miután megérkezett a magyarországi raktárunkba a megrendelésed, megvizsgáljuk, hogy a nem történt-e sérülés a szállítás során. Amennyiben minden rendben, akkor megszervezzük a csomagod kiszállítását.

Személyes átvételi lehetőség

A rendelésed során megjelölhetsz személyes átvételt is, amely minden esetben ingyenes. Ilyenkor raktáron lévő termékeinket akár a rendelés napján átveheted. A rendelésre érkező termékeinket ügyfélszolgálatunk visszaigazolja, miután beérkezett raktárunkba.

Cím: 1116 Budapest, Fonyód utca 2.
(az Albertfalvi Cérnázó területén)

Mutasd a Google térképen

Nyitvatartás: hétfőtől-péntekig 9-16 óráig (csak munkanapokon)

Házhozszállítás és szállítási díjak

Pest megyében futárszolgálatokkal és saját DODO autóflottánkkal végezzük a kiszállítást. A kisebb csomagokat a Sprinter futárszolgálat, a nehezebb csomagokat a Gebrüder Weiss szállítja ki. Az utánvétes csomagokat az átvételkor tudod kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

A kiszállításról a futárszolgálat SMS és/vagy email értesítést küld a kiszállítást megelőzően. A kiszállítás pontos időpontját ezután lehet egyeztetni velük.

A webshopunk a kosárba rakott termékek ára és az összesített súlya alapján felajánlja neked az elérhető szállítási módokat és kiírja a pontos szállítási költséget. A személyes átvétel pedig összegtől függetlenül mindig ingyenes. A nagyobb súlyú megrendelések esetén a csomagodat emeletre vagy a rendeltetési helyére szállítja a futár. Ilyenkor ketten mennek a teherautóval és a csomagot a rendeltetési helyére viszik, amennyiben az könnyen megközelíthető. Szállítási díjaink az alábbiak: 

Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten belül

Elérhető: Csak Budapesten belül, raktáron lévő termékek esetén, munkanap H-P 12:00-ig leadott megrendelésekre

A raktáron lévő termékeket akár a rendelés napján átveheted! Ha a termék a fekete "RAKTÁRON" címkével van ellátva és a termék oldalán látod a Villámgyors kiszállítás lehetőséget, akkor a hétköznap, munkanapon 12 óráig leadott megrendelésed még aznap este kézhez veheted. A szolgáltatás jelenleg csak Budapest belterületén belül érhető el.

Rendelés összsúlya

Kiszállítási mód

Szállítási díj

0 - 10 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 4.990 Ft
10 - 20 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 5.990 Ft
20 - 30 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 7.490 Ft
30 - 40 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 8.990 Ft
40 - 60 kg Villámgyors aznapi kiszállítás Budapesten (Kapuig / Bejárati ajtóig) 9.990 Ft

Kiszállítás futárszolgálattal

Elérhető: Országosan

Kiszállítás az ország legmegbízhatóbb futárszolgálataival és teherfuvarozóival. A kisebb csomagot a Sprinter futárszolgálat viszi ki 1-3 munkanap alatt, míg a nagyobb bútorokat a Gebrüder Weiss profi fuvarozói viszik akár a nappalidig.

Rendelés összsúlya

Kiszállítási mód

Szállítási díj

0 - 10 kg FUTÁRSZOLGÁLAT | Szállítás kapuig 1.990 Ft
10 - 20 kg FUTÁRSZOLGÁLAT | Szállítás kapuig 2.990 Ft
20 - 30 kg FUTÁRSZOLGÁLAT | Szállítás kapuig 3.990 Ft
30 - 40 kg FUTÁRSZOLGÁLAT | Szállítás kapuig 4.990 Ft
40 - 50 kg TEHERFUVAR | Szállítás felhasználási helyig 5.990 Ft
50 - 60 kg TEHERFUVAR | Szállítás felhasználási helyig 6.990 Ft
60 - 100 kg TEHERFUVAR | Szállítás felhasználási helyig 10.990 Ft
100 - 150 kg TEHERFUVAR | Szállítás felhasználási helyig 15.990 Ft
150 kg-tól TEHERFUVAR | Szállítás felhasználási helyig 19.990 Ft

Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni. Amennyiben máshová szeretnél rendelni, akkor lépj velünk kapcsolatba itt.

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba!

A részletes üzletszabályzatot az Általános Szerződési Feltételeinkben találhatod meg.

Keresés